Evropská komise včera schválila v souladu s pravidly o fúzích nabytí mediálních aktivit francouzské skupiny Lagardère (prostřednictvím společnosti Hachette Filipacchi Associés, Lagardère Publicité et Lagardère Digital France), s výjimkou titulů Journal du Dimanche a Paris Match a jmen produktů a značek Elle, českou skupinou Czech Media Invest („CMI“). Komise dospěla k závěru, že navrhovaná akvizice by nevzbuzovala obavy z narušení hospodářské soutěže vzhledem k velmi omezenému dopadu na strukturu trhu. Transakce byla přezkoumána v rámci zjednodušeného postupu kontroly fúzí.
Infolinka CEBRE
Pro přihlášení k odběru Infolinky CEBRE zadejte svou emailovou adresu.
Ukázky emailů, které zasíláme, si můžete prohlédnout v archivu infolinky.
Zadáním svých osobních údajů nám dáváte souhlas s jejich zpracováním. Tento souhlas můžete kdykoliv odvolat. V případě dotazů nás kontaktujte na brussels@cebre.cz