Kampaně na podporu zemědělských a potravinářských produktů EU doma i v zahraničí bude možné financovat s pomocí evropských peněz. Komise dnes spustila výzvu s rozpočtem více než 191,6 milionů eur. Téměř 89 milionů eur půjde na podporu kampaní v zemích s vysokým růstem, jako jsou Kanada, Čína, Kolumbie, Japonsko, Korea, Mexiko a Spojené státy. Část finančních prostředků bude směřovat k propagaci konkrétních produktů, jako jsou stolní olivy, ekologické produkty nebo výrobky označené etiketou, která potvrzuje kvalitu produktu. Jednoduché programy mohou předkládat jedna nebo více organizací ze stejného členského státu, složitější mohou předkládat nejméně dvě organizace z nejméně dvou členských států nebo jedné nebo více evropských organizací. Návrhy musí být předloženy do 16. dubna 2019 výkonné agentuře pro spotřebitele, zdraví, zemědělství a potraviny (CHAFEA), která uspořádá informační den v Bruselu dne 7. února.