Dnem 17. února všichni internetoví zprostředkovatele v celé EU budou muset implementovat akt o digitálních službách, který má zajistit bezpečnější, spravedlivější a transparentnější online prostředí. Cílem tohoto předpisu je uživatelé v EU lépe chránit před nezákonným zbožím a obsahem a zajistit, aby jejich práva byla dodržována na online platformách, kde se spojují s jinými uživateli, sdílejí informace nebo nakupují výrobky. Všechny online platformy s uživateli v EU, s výjimkou malých podniků a mikropodniků zaměstnávajících méně než 50 osob a s ročním obratem nižším než 10 milionů EUR, musí zavést opatření s cílem: boj proti nezákonnému obsahu, zboží a službám, ochrana nezletilých osob, poskytnout uživatelům informace o reklamách, zakázat reklamu, která se zaměřuje na uživatele na základě citlivých údajů, poskytnout odůvodnění uživateli, kterého se rozhodnutí o moderování obsahu týká, poskytnout uživatelům přístup k mechanismu pro podávání a vyřizování stížností, aby mohli napadnout rozhodnutí o moderování obsahu, nejméně jednou ročně zveřejnit zprávu o svých postupech moderování obsahu, poskytnout uživateli jasné podmínky a určit kontaktní místo pro orgány i uživatele.