V prosinci 2022 CEBRE oslavila 20 let od svého založení. K tomuto výročí daroval tým CzechTrade organizaci nové logo. jehož cílem bylo vytvořit moderní byznysové logo, které by využívalo národní barvy, bylo doplněno o jedinečný grafický prvek a reflektovalo fungování organizace. „Kombinace národních symbolů a loga je vždy výzva. Evokovat ČR bez jejich použití, je výzvou ještě větší. V procesu tvorby na nás vlajky, lvíčci a lipové květy neustále vykukovali, ale nakonec zůstalo jen u barevnosti, čisté typografie a jednoduchého grafického prvku. Ten symbolizuje otevřenost Česka k obchodu na všechny světové strany a provázanost byznysového prostředí napříč sektory a regiony. Zároveň podtrhává rozkvět českého podnikatelského sektoru, který se stal místem významných investic ze zahraničí. Čisté a jednoduché provedení pak umocňuje dobrou čitelnost a snadné rozpoznání celé identity CEBRE v rámci různorodé komunikace ostatních subjektů v rámci EU,“ uvádí tým grafického studia S&K PUBLIC. Co na logo říkáte?