Vzhledem k vysokému nárůstu falešných nabídek na nákup ochranných pomůcek v souvislosti s koronavirovou krizí provedla Evropská komise průzkum webových stránek a platforem, jehož cílem bylo tyto klamavé reklamy odstranit. Dnes byly vydané výsledky tohoto šetření, které ukazují, že bylo díky zásahu Komise odstraněno na miliony klamavých reklam a produktů. Např. platforma Google celosvětově zablokovala či odstranila 80 milionů klamavých reklam a eBay odstranil či zablokoval 17 milionů nabídek na výrobky, které nesplňovaly požadavky EU. Spolupráce v této oblasti bude pokračovat i nadále, zejména s národními orgány členských států.
Infolinka CEBRE
Pro přihlášení k odběru Infolinky CEBRE zadejte svou emailovou adresu.
Ukázky emailů, které zasíláme, si můžete prohlédnout v archivu infolinky.
Zadáním svých osobních údajů nám dáváte souhlas s jejich zpracováním. Tento souhlas můžete kdykoliv odvolat. V případě dotazů nás kontaktujte na brussels@cebre.cz