- 10 / 24
- « První
- ‹ Předchozí
- ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- ...
- 20
- ...
- Následující ›
- Poslední »
-
Fotoreportáž z debaty o Balíčku proti daňovým únikům pro CZECH AND SLOVAK LEADERS MAGAZINE 2/2016 (str. 94) číst dále »
-
Fotoreportáž z debaty o cílech cyklického ekonomického balíčku a jeho dopadu na českou ekonomiku pro CZECH AND SLOVAK LEADERS MAGAZINE 2/2016 (str. 95) číst dále »
-
Přehled novinek z prostředí evropských institucí pro CZECH AND SLOVAK LEADERS MAGAZINE 2/2016 (str. 96) číst dále »
-
Praha, 4. dubna 2016: Jednotný digitální trh v EU má velký potenciál přispět k hospodářskému růstu, který ale zatím zůstává z velké části nevyužitý. Jedním z hlavních cílů Junckerovy Komise je proto odstranit bariéry, které brání volnému pohybu zboží a služeb prodávaných online. Jednou z nich… číst dále »
-
Praha, 31. března 2016: Daňové úniky obírají státní kasy v Evropské unii o miliardy eur. Z tohoto důvodu Evropská komise předložila 28. ledna 2016 balíček návrhů proti vyhýbání se daňovým povinnostem nadnárodních společností. Cílem této iniciativy je harmonizovat daňové právní předpisy v jednotlivých zemích EU za… číst dále »
-
15. února 2016, Praha: Sociální dumping v dopravě, strategie pro jednotný trh zboží a služeb, rozvoj jednotného digitálního trhu, ale i uprchlická krize, udělení statutu tržní ekonomiky Číně a transatlantické obchodní a investiční partnerství – to jsou témata, která v pátek vyzdvihli klíčoví představitelé zakladatelských… číst dále »
-
Rozhovor s Ditou Charanzovou, poslankyní Evropského parlamentu pro CZECH AND SLOVAK LEADERS MAGAZINE 1/2016 (str. 100–101) číst dále »
-
Fotoreportáž z Konference v rámci evropských dialogů Václava Havla: „Evropské nestabilní východní sousedství: jakou roli má občanská společnost?“ pro CZECH AND SLOVAK LEADERS MAGAZINE 1/2016 (str. 103) číst dále »
-
Přehled novinek z prostředí evropských institucí pro CZECH AND SLOVAK LEADERS MAGAZINE 1/2016 (str. 104) číst dále »
-
Praha, 9. prosince 2015: Nová strategie obchodní a investiční politiky EU akcentuje zlepšení přístupu evropských firem na třetí trhy, což ČR vítá jako exportně zaměřená ekonomika se snahou o diverzifikaci vývozu na trhy mimo Evropskou unii. V praxi to znamená větší důraz na… číst dále »
- 10 / 24
- « První
- ‹ Předchozí
- ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- ...
- 20
- ...
- Následující ›
- Poslední »